Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Οι γυναίκες παίζουν και οι άντρες χαζεύουν (με την κακή έννοια, κανονική αποβλάκωση λέμε!)

Η έμπνευσή μου για το άρθρο αυτό είναι η ίδια η καθημερινότητα και η συναναστροφή μου με τους ανθρώπους. Βαρέθηκα να ακούω διάφορα κοκόρια να επιδεικνύουν ατελείωτες ουρές κατακτήσεων και τελικά μηδέν εις το πηλίκον. Πού είναι λοιπόν οι ορδές γυναικών που σου κολλούσαν; Γιατί καμία δεν πέρασε από το κρεβάτι σου; Συνέβη και σε φίλες μου και σε μένα. Και θα συνεχίσει να συμβαίνει. Διότι το νίνι σέρνει καράβι και ναι ρε φίλε, δεν το’χεις καταλάβει!

Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο και ξεκινάει καταρχάς από την υψηλή περιεκτικότητα σε βλακεία στον άνθρωπο. Από τα χαμηλά επίπεδα αυτοεκτίμησης και αυτογνωσίας, και από την ανάγκη του να επιβεβαιωθεί και να να’χει να επιδείξει πολλές σημαντικές κατακτήσεις.

Αγαπημένε μου αναγνώστη, εσύ που διαβάζεις τώρα αυτό το άρθρο και εύχεσαι μέσα σου να μην είσαι ένας από αυτούς τους βλάκες στους οποίους αναφέρομαι, αναρωτήθηκες ποτέ γιατί η γκόμενα που ισχυρίζεσαι ότι σου κολλούσε, δεν σου’ κατσε ποτέ;

Αναρωτήθηκες γιατί ενώ σε κοιτούσε λάγνα, ενώ με το σώμα της σου υποσχόταν ατελείωτες ώρες αχαλίνωτου σεξ, δεν απάντησε ποτέ σε καμία από τις κλήσεις σου;

Μήπως έστω αναρωτήθηκες γιατί πάντα σου την «έπεφτε» σε μέρη με πολυκοσμία και ποτέ δεν θέλησε να βρεθείτε μόνοι σας, παρόλο που σε «θέλει» τόσο, κοτσάροντας τις πιο γελοίες δικαιολογίες του στυλ, να… δουλεύω συνέχεια τα βράδια και δεν προλαβαίνω, ή αυτό το καιρό περνάω πολύ χρόνο με τις φίλες μου, επίσης, αυτό το διάστημα είμαι πολύ πιεσμένη ψυχολογικά με τη δουλειά μου και δεν θέλω να σε πρήξω με τα δικά μου, ή σήμερα η κολλητή μου έχει πρόβλημα και θα βγω μαζί της και... και... και... και πολλές άλλες δικαιολογίες για γέλια που σε άλλο άρθρο θα αναλύσω διεξοδικότερα.

Αν δεν αναρωτήθηκες ποτέ λοιπόν και δεν σκέφτηκες ότι αυτές όντως είναι οι λεγόμενες δικαιλογίες του κώλου και ότι η γκόμενα σε έπαιζε και συνέχιζες εσύ να λες, η τάδε μου κολλούσε, τότε, ναι, είσαι ένας από αυτούς τους βλάκες.

Γιατί η γκόμενα, γκόμενα είναι και θα παίξει. Θα παίξει για πλάκα, θα παίξει γιατί μόλις έφαγε χυλόπιτα και θέλει λίγο να αναπτερωθεί το ηθικό της, θα παίξει γιατί θέλει να δείξει στις φίλες της πόσο σέρνονται οι άντρες πίσω της, θα παίξει στην τελική γιατί έτσι γουστάρει, γιατί μπορεί να παίξει (σε αντίθεση με σένα που παίζεις μόνο το πουλάκι σου), γιατί το’χει, γιατί σε έκοψε χάχατο και ξύνεται ο κώλος της να δουλέψει κάποιον. Και επειδή ακριβώς ξύνεται ο κώλος της, αργότερα θα σου κοτσάρει και τις δικαιολογίες του κώλου…

Κατάλαβες τώρα αγαπητέ φίλε αναγνώστη, ότι εφόσον δεν σου’ κατσε αυτή η γκόμενα ποτέ, ίσως γίνεσαι γελοίος να ισχυρίζεσαι ότι σου κολλούσε, ίσως μόνο να ικανοποίησες έναν εγωισμό της και κατά τ’ άλλα να σε έχει γραμμένο στις ξεχαρβαλωμένες της γόβες που δεν τις κάνουν πια;;;

Τέλος το μάθημα για σήμερα. Λέξεις για την καρτέλα:

γνώση/ επίγνωση/ αυτοκριτική/ αυτογνωσία